Zöld Rambles: WatchTime: A kereskedelmi kiállítások jövője fényesnek tűnik, egyesek számára | WatchTime

Tartalom




Zöld Rambles: WatchTime

WatchTime: A kereskedelmi kiállítások jövője fényesnek tűnik, egyesek számára

Zöld Rambles egy olyan platform, amely a környezetvédelmi és fenntarthatósági témákat helyezi előtérbe. WatchTime eseményeinken bemutatjuk, hogy a kereskedelmi kiállítások jövője fényes lehet, és számos kiállító számára előnyöket kínálhat. Fontos szerepet játszunk abban, hogy a fenntartható vállalkozások és környezetbarát termékek népszerűsítése révén a piac szempontjából is egyre relevánsabbá váljunk. Vegyen részt eseményeinken, és ismerje meg az innovatív, környezetbarát megoldásokat az óraiparban!


AKCIÓ – Tommy Hilfiger férfi karóra

Mire ezt írom, befejeztük az LVMH Watch Week újabb digitális kiadását. Bár nagyszerű, hogy olyan korban élünk, amikor lehetőség van arra, hogy a világ minden tájáról minőségi tartalmakat juttassunk el az emberekhez, azt kívánom, bárcsak más lenne a helyzet. Egyszerűen semmi sem helyettesítheti azt, amikor egy vadonatúj órát tartunk a kezünkben, kipróbáljuk a csuklónkon, és alaposan megbeszéljük a márka képviselőivel és kollégáinkkal. Így nem csak az összes részletét vehetjük szemügyre, hanem láthatjuk, hogyan hatnak egymásra, hogyan játszik az óra a fénnyel, milyen a szíj vagy a karkötő viselési kényelme, és hogy tetszenek-e a méretei.

Az írók és újságírók számára az órák ilyen gyakorlatias megnézése alapvető információkat nyújt, a megszerzett információk pedig jobb cikkeket eredményeznek az Ön – olvasóink és a márkák (potenciális) vásárlói – számára. De bár a gyakorlati tapasztalatokból nyert információk nélkülözhetetlenek, mostanában ritkán fordulnak elő. Ehelyett az embargó lejárta után az internetet azonnal elárasztják az olyan órákról szóló cikkek, amelyeket csak nagyon kevesen tapasztaltak meg a fémben, és amelyek mindegyike ugyanazokat a sajtófotókat tartalmazza, ami viszont a fizikai vásárok hiányának egy másik hátrányát eredményezi.

Számomra ez a személyes, gyakorlati tapasztalatok hiánya aláhúzza annak fontosságát, hogy az óraiparban még mindig vannak kiállítások. Ezek nem a múlté, hanem a jövő részei, bár talán nem a Covid előtti formájukban. Úgy gondolom, hogy a márkák számára most jött el az ideje, hogy átértékeljék és átalakítsák piaci megközelítésüket ezen a területen.

Az LVMH, élén a Bulgarival, az elmúlt két évben elég kreatívan látta, hogy mi működik és mi nem, de ami a legfontosabb, hogy haladnak előre. És bár nagy reményeket fűzök a Watches & Wonders közelgő kiadásához – ha a világjárvány nem lép közbe – kétlem, hogy látunk még egy Baselworld kiadást. Mivel a vezető márkák mind távoznak, úgy érzem, hogy a Covid-19 egyszerűen az utolsó szög volt a koporsóban. Ez azonban még mindig elég nagy űrt hagy a piacon. A kisebb, független márkák számára, amelyek a szerényebb árú régiókban tevékenykednek, és amelyek globális figyelmet kapnak, már nincs vásár. Ráadásul hol van ebben az egészben a Swatch Group? A „Time to Move” elnevezésű, meglehetősen sikeres, a Covid előtti esemény után meglehetősen csendben maradt.

Szóval, hol maradunk a jövőre nézve? Bár ez alapvetően a márkákon múlik, még mindig úgy érzem, hogy egy nagyobb vásár, mint az LVMH Watch Week és a Watches & Wonders, amelyeknek globális vonzereje van, hozzáadott értéket képvisel. Azonban az új modellek túlnyomó többségét pontosan a versenytársakkal és testvérmárkákkal egy időben bemutatni nem tűnik túl sok értelmesnek. Ráadásul, bár a világ soha nem volt kisebb, úgy érzem, hogy most van az a pillanat, amikor a helyi piacokat is tisztelnünk kell, így a kisebb, egy adott régiót célzó vásárokat ugyanolyan fontos ápolni. A mexikóvárosi Salón Internacional Alta Relojería (SIAR) tökéletes példa erre, akárcsak a különböző kínai vásárok. A Dubai Watch Week szintén jó példa, bár regionális fókusza és helyszíne ellenére is gyorsan globálisabb eseménnyé válik.

Mindezek mellett egy másik szempont, ami megérdemli a reflektorfényt, az Ön, mint az órák szerelmese, gyűjtője és a márkák ügyfele. A legtöbb vásár középpontjában még mindig az újságírók és a kereskedők állnak, de milyen jó lenne, ha Önnel, azzal a személlyel dörgölődhetnénk, akiért az iparágban dolgozók azt teszik, amit tesznek?

Van némi mozgás ezen a téren, és mi a WatchTime-nál nagyon élvezzük, hogy ebben mi is kivehetjük a részünket. A WatchTime rendezvényekkel például összehozzuk a kisebb és nagyobb márkákat az újságírókkal és a nagyközönséggel. Számomra ez még mindig egy olyan keverék, amelyet nem lehet felülmúlni, mivel az óravilágot minden aspektusában reprezentálja.

A WatchTime közelgő eseményeiről többet megtudhat, itt.

ferfi karorak




Zöld Rambles: WatchTime Gyakran Ismételt Kérdések

Mi is az a Zöld Rambles?

A Zöld Rambles egy kereskedelmi kiállítás, amely a fenntartható életmód és zöld technológiák területén számos kiállítót és látogatót vonz. A rendezvény célja, hogy lehetőséget teremtsen a zöld innovációk bemutatására és az ilyen irányú párbeszédre.

Mikor és hol van a következő WatchTime?

A következő Zöld Rambles: WatchTime esemény 2022. március 15-én lesz megrendezve a Budapesti Vásárközpontban.

Milyen programokra számíthatok a Zöld Rambles: WatchTime rendezvényen?

A programok között számos szakmai előadás, kerekasztal beszélgetés és termékprezentáció szerepel, amelyek mindegyike a fenntarthatóság, környezetvédelem és zöld technológiák témakörével foglalkozik.


AKCIÓ – Tommy Hilfiger férfi karóra

Köszönöm, hogy idáig elolvasta. Remélem, hogy legalább kicsit tetszett a cikk, és elolvas néhány másik cikket is a weboldalunkon.

cikkek

Az akciók, amikre vártál: Tommy Hilfiger karóra akár 50% kedvezménnyelA BOLTHOZ